Smsmovies. net

Knut

Medlem
Noen som bruker disse og har fått betalt av dem de siste par mndr?
Umulig å få kontakt med dem også.

Speedmelk

New Member
Smsmovies.net payment problem???

Is there someone else who has the same problem here?
Smsmovies.net didn't make the payments since march 2010 and they don't answer to my messages.

Santo

Active Member
De skylder meg 514.51 Euro, så jeg håper ikke at de er iferd med å gå konk eller noe...

Jeg har forøvrig tidligere hatt kontakt med en som heter Lee Bailey, så det kan jo være verdt et forsøk med en epost til han. Han har epostadresse lee@smsmovies.net.

Bjørn Andersen

Webmaster
jeg leste på gfy.com at SMSmovies har fått et gigantisk krav på seg fra svenske skattemyndigheter , tror man kan bare glemme flere utbetalinger derfra

Santo

Active Member
Epostadressen Maria@gbcdev.com ser ikke ut til å fungere, da jeg fikk en feilmelding i retur nå.

Jeg sendte også til adressen sales@gbcdev.com som jeg fant på GBC, og den har foreløpig ikke kommet i retur.

Jeg sendte som sagt en epost til litt forskjellige adresser hos Smsmovies.net, men har fortsatt ikke fått noen tilbakemelding.

Jeg tok forøvrig også kontakt via supportsystemet på affiliate-sidene deres, men har ikke fått noen tilbakemeldinger derfra heller :(

Santo

Active Member
Jeg sendte som sagt en epost til litt forskjellige adresser hos Smsmovies.net, men har fortsatt ikke fått noen tilbakemelding.

Jeg tok forøvrig også kontakt via supportsystemet på affiliate-sidene deres, men har ikke fått noen tilbakemeldinger derfra heller :(

Etter å ha sendt en del eposter og purringer har jeg endelig fått en epost fra noen i tilknytning til SMSmovies.

Vedkommende skrev at han hadde jobbet eksternt for SMSmovies og sier at jeg ikke bør forvente at det kommer noe mer penger... De skyldte visstnok også han 70.000,-.

Så det blir nok ikke noen flere penger fra den kanten, og det som ikke er utbetalt er nok dessverre tapt :(

Topp