SMS kontakter - flørteakademi

Knut

Medlem
Ja, man må tenke selv. Men hva om man er slik satt opp at man ikke klarer å tenke så langt, eller klarer å tenke selv? Trenger man ikke da beskyttelse mot slike "flørteakademier"?

Ungdom burde beskyttes mot å kjøre seg ihjel og starte med dop også. Har du en god metode?? :)

zapotek

Medlem
Ja, man må tenke selv. Men hva om man er slik satt opp at man ikke klarer å tenke så langt, eller klarer å tenke selv? Trenger man ikke da beskyttelse mot slike "flørteakademier"?

Dette blir i samme sjangeren som han det stod om i avisa forleden. -"Jeg lurer de nye spilleautomatene slik at jeg taper 10000,- i måneden".

Saken var at han spilte på de nye "snille" automatene til Norsk Tipping som har et tak på summen man kan tape i måneden. Taket var om jeg husker riktig på 2000 kr. Gjennom å trikse og fikse med kort på familiemedlemmer etc. klarte han å "lure" automatene slik at han tapte 10000 likevel.

picxx

WF 09
Haha, jeg er 100% sikker på at hvis man hadde gjort heroin lovlig ville vi fått flere narkomane. Like sikker er jeg på at frie fartsgrenser dreper.

Er ganske sikker på det at hadde man forbydd folk å gå ut hadde man begrenset alle skader til å gjelde kun hjemmeulykker.
Hadde det i tillegg vært påbudt å oppholde seg kun i sengen ville også disse gått ned.

Topp