Jeg har brukt SmartResponse lenge (et par år). Har veldig positive erfaringer med dem. Pengene kommer når de skal, det er variasjon i kampanjer, de har en del unike som du ikke finner i andre nettverk og komiisjonen er absolutt bra. De har også rene klikk-kampanjer, men der er jeg noe mindre fornøyd (man må søke om å bli godkjent, det tar som regel mange dager fra man søker til man får svar - og har man levert bra volum på klikk på tidligere kampanjer uten at konverteringen har vært bra, er det svært tvilsomt om man blir godkjent senere). Klikkene betales relativt godt, med priser opp mot 3 kroner på noen kampanjer.
Og jeg kan bekrefte at det er mulig å tjene veldig gode penger på kampanjene fra dette nettverket.
Mvh
Bjørn Jarle
Du gjentar deg selv, og dette her er fremdeles ikke noe mer enn hva de andre nettverkene leverer.
Det er vel ikke så mange andre nettverk som har 100% betalingsgaranti?
Skulle gjerne likt at TD hadde det, så kunne jeg doblet inntektene mine...
Hva legger du i 100% betalingsgaranti da?
I dette tilfellet betyr det jo at man får penger uavhengig av om annonsøren betaler eller ikke.
Det høres ikke ut som god business for SmartResponse, men for oss som driver nettsider er jo dette gull verdt.
Og jeg vil jo tro at de har et eller annet system / opplegg som gjør at de ikke bare betaler og betaler uten at det kommer penger inn også.
Kanskje Gisle kan utdype dette litt nærmere?
Hva er koblingen mellom Guavamedia og Smartrespons?
Hvis det ikke er god business for Smartresponse - så er det heller ikke god business for oss!
Skal det være et godt partnerforhold så er man avhengig at begge parter driver god business - ellers blir det fort slutt på businessen. Det kan da ikke være så vanskelig å se det!?!