Slutt på å ha mange WP adminsider oppe samtidig

zapotek

Medlem
Aner dessverre ikke, har du funnet en løsning?

Begynner dog å bli mektig lei av alle disse idiotiske oppdateringene til Wordpress med dilldallfunksjoner som jeg ikke har bruk for, gjør sidene tregere og gir nye problemer som tar altfor mye tid å finne ut av. :(

Alt vi trenger er sikkerhetsoppdateringer for pokker! Funksjonalitet var det nok av allerede for mange år siden.

zapotek

Medlem
Edit:

Dette skal ihvertfall fjerne funksjonen for automatisk oppdatering (av WPversjon) i Wordpress (som kom med 3.7).

Legg inn denne linjen i wp-config.php:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

Brukes på egen risiko... :D

Sist redigert:

xdex

Medlem
Hva med å bruke Chrome sitt inkognitovindu? Jeg bruker alltid dette til å logge inn samme sted med flere ulike kontoer.

Mulig jeg missforstår, men.. logge inn på 40-50sider hver gang du skal sjekke ting? Hele poenget med manageWP er å kunne gjøre alt i ett jafs, og ha kontroll ved å logge deg inn ett sted. Forøvrig så bruker jeg ikke manageWP til å logge meg inn på x antall sider om gangen.

Mulig jeg missforstår / ikke forstår problemet skikkelig her. Men kan ikke si jeg har noen problemer med dette, men så åpner jeg vel heller aldri så mange adminsider samtidig? Eller er jeg på bærtur? :D

Tony J

Alle skal få
Xdex: Mulig det er noe med sikkerhet å gjøre da? Jeg vet ikke, men hvis en plugin styrer alle sidene hans samtidig så kan det være av sikkerhetsmessige årsaker. Jeg synser bare uansett.

xdex

Medlem
Tony, hele poenget er nettopp at "1 plugin" styrer hele siden, skjønner bare ikke hva han mener med dette reload greiene, og at han åpner x antall sider om gangen? Trodde ikke at man var logget inn på alle sidene, selv om man var logget inn på managewp, var noe der jeg ikke helt skjønte altså.

https://managewp.com/

Topp