Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skjult galaktisk lov.

OldHP

Medlem
I bhagavad gita så står det om en hemmelighet om hvordan man kan lykkes med penger.. Jeg hadde aldri sagt dette, da jeg ikke liker egosentriske livsveier og personlig liker selv å løse ting på egen hånd enn å få hjelp. Mèn, fordi Norge sliter med dårlig karma pga vikingene og da jeg tror det er uriktig å bli dømt i det, nettopp fordi en slange ikke synes i angripelsene, bare når en lys sskpaning er blitt demonisert så vises handlingene så vil jeg alikevel fortelle denne hemmeligheten:

"The demons always attached to their fruits of their labour." - Krishna.

Se på youtube, inntektene til youtube begynner å øke noe sinnsykt etter reklamen innslagene. Hva tjente de på før? Små skjulte ads med videoer på toppen av frontsiden. Nå er reklamene overalt og fordi folk er vant til youtube så har neppe trafikken gått mye ned. Så man lager en side der man ikke tjener noe på, øker kredabilitet og rykte for så å, etter en stund, selge annonser.
 

metallian

Medlem
Godt poeng det siste der Holka, tror mange hadde vært tjent med å begynne med reklamefrie sider for så å legge til litt etterhvert.

Jeg personlig tror youtube har gått for langt-merker ihvertfall selv at gleden emd f.eks å kikke på musikkvideoer og fiskevideoer på YT er omtrent borte pga "alle" skal legge reklame på videoene (da mener jeg den reklamesnutten, ikke den tekstannonsen).
 

OldHP

Medlem
Enig i at text annonser er greit, men de reklamene som er der nå er utrolig irriterende. Vil nok si at sider som øyeblikkelig legger opp annonser er snillere enn det den religionen mener. Lønner seg neppe så mye men er nok bedre etisk.
 

hvaer

Medlem
Jeg personlig tror youtube har gått for langt-merker ihvertfall selv at gleden emd f.eks å kikke på musikkvideoer og fiskevideoer på YT er omtrent borte pga "alle" skal legge reklame på videoene (da mener jeg den reklamesnutten, ikke den tekstannonsen).

Selvom jeg virkelig hater adblock selv, så bruker jeg det på youtube. Orker ikke se på alle reklamene der lenger.

Men at gleden av å se fiskevideoer er omtrent borte, må vel være mer grunnet alle de store fiskene du har fått selv, enn reklame :D
 
Topp