Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skjule eierinformasjon

Heisann, kan man kjøpe domener i dag og skjule eierinformasjonen fra å synes?
Navn,hvor man bor etc?

planlegger å starte affiliatevirksomeht innenfor reise ved siden av min vanlige jobb.
For å vere ærlig ønsker jeg ikke at venner,kollegaer, sjefen sist men ikke minstskal vite om dette.:)

ikke noen krise, men hade vert greit om det gikk ann til det eventuelt ble litt ut av dette.
 

zapotek

Medlem
Spørsmålet er om du trenger det, sjefen din finner ikke ut om du eier et domene ved å google navnet ditt. Han må søke aktivt i en whois-database.
 
OK Tonny takk for hjelpen.
har akkuratt snakket me det.

Har du noen andre du kan anbefalle eller er dette selskapet ryddight?

Tusen takk=)
 

Nutz

Med lem
Enig med Tonny når det gjelder Namecheap.com
-Selv om det høres veldig useriøst ut med det navnet.
Men nytter ikke å bruke det firmaet for å registrere .no, men de fleste andre vanlige ligger der.
Prisen er også grei, ofte mye bedre enn de du kan kjøpe her.
 

Nutz

Med lem
Adrenaline, det er normalt ikke noen vits å kjøre så "safe" at du må leie serverplass anonymt også.
WebHoteller oppgir normalt ikke navn på gjestene sine til noen.
Dersom politiet er på jakt etter navn og adresse på et domene, så får de en rettskjennelse til å innhente dette fra registraren.
 
OK, jeg plukka det opp på nettet tidligere i dag, og ville høre om noen hadde brukt de. Tenker da på support,pris etc om de var å anbefalle
 

Nutz

Med lem
Nei, men Namecheap er sikkert 10000 ganger større enn disse. Og har gratis anonymisering.

Gratis anonymisering kun det første året som et lokketilbud Tonny. Etter det koster det per år.
Tjenesten heter WhoisGuard.
 
Topp