Skikkelig knekk for IE

perhansen19822

New Member
min første tråd håper jeg er en gladsak for de fleste, tyskland advarer nå mot å bruke IE:)

Tyskland advarer mot IE - Teknoavisen

Jeg har drevet med webprogrammering i 4-5 år nå, og IE står altså ikke høyt i kurs.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor microsoft ikke lager noe bedre, den tolker css i vilden sky og er den tregeste nettleseren til å kjøre javascript (blandt de kjente nettleserne værtfall..)

perhansen19822

New Member
Ja de hviler nok litt på lauvbærene. Tror nok de må gjøre en del forbedringer for å holde på brukermassen.

Problemet slik jeg ser det er at de fleste tror IE er selve internett. Jeg la inn firefox til faren min i helga, og det tok 5 minutt før han forstod forskjellen på internett og internett explorer..

zapotek

Medlem
Problemet slik jeg ser det er at de fleste tror IE er selve internett. Jeg la inn firefox til faren min i helga, og det tok 5 minutt før han forstod forskjellen på internett og internett explorer..

Jeg tipper minst 40% av alle nettbrukere tror IE ER Internett. Samme typen personer som tror startsiden.no er starten på det samme internettet. Det er dog disse brukerne vi som lever av nett tjener mest penger på. Disse klikker på annonser, kjøper via affilatelinker og trenger nettsider til firmaene sine....

perhansen19822

New Member
Hadde support på en kunde i dag hvor jeg spurte om hvilken nettleser han brukte. Han var litt usikker men han trodde det var enten XP eller Vista.

hehe, blir noen slike runder ja:)

Men ja sant, det er jo disse vi tjener penger på. "har du restartet pc'en?.... har du skrudd av og på igjen?"

Topp