Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skifte flagg i qtranslate

Jostein

Medlem
Hei!

Bruker qtranslate til å ha 4 språk på min side, men synes flagene ikke er særlig pene. Noen som kan frklare hvordan man skifter ut disse flaggene? Har googlet litt, men skjønner ikke helt.. Er litt newbie i WP.

Takk for alle inputs!
 

Jostein

Medlem
Finner dette i "settings" for qtrans.

[flag] => Array
(
[en] => gb.png
[NO] => no.png
[da] => de.png
[dk] => dk.png
[no] => no.png
[se] => se.png

Jeg villetro at om jeg på noe vis klarer å skifte ut de vanlige bilder med mine,og beholde samme navn så ville de kanskje blitt vist.. Men jeg vet ikke hvor disse flagg ligger, er ikke under media..
 

Jostein

Medlem
Supert!

Det vil si at det enkleste er å laste opp bildene med samme navn, og slette de gamle? Da vil jeg slippe å gjøre noe med koden? Er det bare å erstatte bildene i den mappen, ha samme navn, så vil det mest sannsynlig funke?
 

Jostein

Medlem
Hei!

Da klarte jeg skifte flag. problemet er at faggene er veldig små, 18x12px. Så det nye flagget måtte jeg gjøre om størrelsen på for at det skullevises. Søker på google, og et forslag er:
Just showing them larger would probably look ugly (pixelated), as they are only 18x12 pixel in size.
If you open qtranslate_hooks.php, search for $css .=".qtrans_flag { height:12px; width:18px; display:block }\n";

Fant ikke denne filen, men den ligger sikkert i editor et sted?

er det sånn at om jeg forandrer denne til f.eks 100x100, og laster opp en nyttbilde som er 100x100, så vil det funke??
 

Jostein

Medlem
Skal prøve dette. Men jeg bare lurer på en annen ting rundt dette. Dersom bildet er som i dag 18x12 px, og jeg ikke skifter dette, men øker størrelsen i editoren til f.eks 50x30px. Vil det da gå, eller går det ikke fordi bildet er for lite?
 
Topp