Har bestemt meg for å starte eget firma og skal registere et NUF hos Varjag. Men de vil at jeg skal spesifisere Virksomhet / Bransje. Problemet er at jeg har mange "små prosjekter" jeg har lyst til å utføre med firmaet. Har mange ideer i hode, og sikkert flere som kommer etterhvert. Jeg har to-tre ideer jeg skal starte med umiddelbart, den ene er droppshipping-webshop, den andre er å skrive en bok som skal gies ut via en nettside.
Men de andre ideene jeg har lyst til å realisere i fremtiden er ikke nødvendigvis relatert til netthandel, har f.eks bakgrunn innen media. Så kunne f.eks ta på meg små film oppdrag, er også ingeniør så konsulent oppdrag er ikke i umulig.
Så jeg ønsker ikke å binde firmaet til en spesiel bransje, så er det noen her som har noen kreative forslag?
Men de andre ideene jeg har lyst til å realisere i fremtiden er ikke nødvendigvis relatert til netthandel, har f.eks bakgrunn innen media. Så kunne f.eks ta på meg små film oppdrag, er også ingeniør så konsulent oppdrag er ikke i umulig.
Så jeg ønsker ikke å binde firmaet til en spesiel bransje, så er det noen her som har noen kreative forslag?