Skal reg. meg på Tradedoubler, hva er best individ (privat) eller firma?

Jeg kan velge da jeg også har firma. Vanligvis er jo firma til firma avtaler av dårligere vilkår for meg enn om TD er firma og jeg er privatperson (individ). Et individ / privatperson er jo bedre beskyttet av loven.

Noen som vet av ulemper / fordeler mer å være individ kontra firma?

Er det f.eks. lettere å bli godkjent som annonsør om man er firma?

picxx

WF 09
Det spiller ingen rolle.
Får du inntekter på over 20.000 i året må du uansett ta det på firma.

Ole Avranden

utvandret
Jeg kan ikke skjønne hvorfor du som privatperson skal være bedre beskyttet enn om du registrerer deg som firma? - Hverken avtalemessig eller lovmessig...

Hvor lang tid det tar å bli godkjent varierer, men har du en nogenlunde fornuftig sammenskrudd webside kan du trygt begynne å bruke de fleste av TDs programmer så fort du har søkt - det skal noe til for å ikke bli godkjent.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg vil tro at hansen_1972 tenker på at om man f.eks kjøper en ny pc som firma, har man lite rettigheter om noe går galt, mens man som privatperson stiller mye sterkere. Og har man ENK, kan man jo strengt tatt kjøpe som privatperson.

Dog har det ingenting med dette å gjøre. :)

Jeg vil tro at hansen_1972 tenker på at om man f.eks kjøper en ny pc som firma, har man lite rettigheter om noe går galt, mens man som privatperson stiller mye sterkere. Og har man ENK, kan man jo strengt tatt kjøpe som privatperson.

Dog har det ingenting med dette å gjøre. :)

Hei Dag. Du har helt rett :)

zapotek

Medlem
Ja, du har bedre forbrukerrettigheter på den pc'en som privatperson. MEN, som firma kan du utgiftsføre den samme pc'en.

Topp