Skal ha opp 2 websider, trenger folk til dette

grunder

Medlem
Jeg har 2 stk websider som jeg vil gjøre ferdig.

Webside nr 1:

Dette er en webside som finnes i dag (er nede akk nå), alla groupon. Denne siden er forholdsvis stor.

Som jeg forstår fra min tidligere programerer, må programereren ihvertfall ha kjenskap til PHP og MySQL. Men vil gjerne ha en som har mer enn 3 timer i uka, sånn at jeg kan bli ferdig med siden en gang for alle. Blir vel kanskje aldri ferdig med siden, men ihvertfall fått på plass ideene mine. Jeg har vurdert outsourcing, da jeg har gjort endel av det tidligere med apper og lignende, men vil teste her først.. Bedre med en jeg kan kommunisere ordentlig med.

Webside nr 2:

Dette er en ny webside jeg vil ha opp. Det skal ha muligheter til å vise flere live webcam videoer samtidig, spille av film og vise bilder. Det skal være en betalingsløsning på websiden (ikke PayPal)... Sikkert endel mer også som vi tar etterhvert.

Jeg jeg vil gjerne ha begge jobbene utført samtidig, og ønsker derfor minst to stk utviklere.

Det jeg først ønsker å vite er hva slags erfaring du har, hvor mange timer i uka du kan bruke og pris.

Gir mer info på PM.

Topp