Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sjela mi solgt til CDON på Facebook

Dre_C

Medlem
Jeg var innom en julekonkurranse cdon.com hadde på Facebook. Alt en måtte gjøre var å like siden og en var med i trekkningen av gull og grønne skoger. Men så dukker dette bildet opp....


Facebook.png
 

picxx

Well-Known Member
Dette er ikke en side, det er en applikasjon.
 

Dre_C

Medlem
Jepp. Og hvis jeg ikke godttar disse vilkårene så får jeg ikke bli med i trekningen.

Det skal mer enn en CD før jeg gir tillatelse at de kan publisere statusmeldinger, bilder og notater på mine vegne.
 
Billig markedsføring fra CDON dette :) vet ikke helt hvor populært det blir om det gjør da..
 

Mortenxx

Medlem
Jeg hadde styrt unna, siden de fisker etter altfor mye opplysninger og "rettigheter" i forhold til hva de tilbyr til gjengjeld.

Jeg aner ikke hva de skal bruke disse tingene til, men markedsføringen gir inntrykk at her er det en "wannabe" som forsøker å være intelligent - "mest mulig igjen for minst mulig penger". Dette er sjelden særlig intelligent. NB. Jeg har bare vurdert dette overfladisk utfra bildet og beskrivelsen i første post.

Jeg gjetter på at de samler inn opplysninger til egen database, men mengden av opplysninger de ønsker tilgang til stemmer ikke med en normal database for kunder. Mengden stemmer mer med noen som ønsker et avansert datagrunnlag f.eks. for å kunne teste et avansert analyseverktøy - eller noe annet dill.

Som sagt, jeg hadde styrt unna. Det er en fordel å VITE hva data som samles inn skal brukes til før man godtar bruk, ihvertfall på dette nivået.
 
Topp