Sikre meg mot sleipe kunder

Vi har utviklet et sted mellom 50 og 60 nettsider de siste to årene (hvor det står nederst "utviklet av..." og aldri havnet i denne type problemstilling.
På et par av oppdragene ble det avtalt på forhånd at det ikke skulle med.
På noen oppdrag vil kunden at f.eks fotografen også skal med; ingen problem.
Vi operer med standardkontrakter på hvert oppdrag og eneste som står er at vi benytter oss retten til å bruke prosjektet som referanse.

Hvis en kunde ønsker å fjerne det som står nederst har kunden full rett til det. I hvert fall hos oss.

Husk! Den viktigste reklamen er fornøyde kunder. At en kunde anbefaler deg videre til andre er utrolig mye verdt, så viktig å ikke lage noen "unødvendig" konflikt over en så liten ting som dette.

MarioLuchiano

New Member
Leste overskrift "sleipe kunder" og forventet å lese om folk som ikke betalte sine fakturaer, eller hadde fikset charge-back på leverte tjenester. Men dette er jo bare vas..

Grunder82

Medlem
Jeg må si meg enig. Kundene kan ikke kalles sleipe som ønsker å fjerne reklame for et annet firma på nettsiden:)

Hadde designet og nettsiden vært gratis (credit i footer) ville det vært noe annet, men her blir det tross alt betalt for slik jeg har forstått det.

Topp