perksp
Member
Ser at den er oppe og går alleredeKonkurransenett brukar gå fort, du bör se inom 1 timme om konkurransen är uppe. Lycka till med konkurransen.
Ser at den er oppe og går alleredeKonkurransenett brukar gå fort, du bör se inom 1 timme om konkurransen är uppe. Lycka till med konkurransen.
Ser at den er oppe og går allerede
Blienvinner er full av surveys og gambling, @IKKE-PEILLING
Sender deg en PMSend meg tekst,bilde og linker så kan jeg legge til din konkurranse på denne siden: www.konkurranseportalen.no
+ våre facebook side.
Hei,
Ingen fare det, vi er jo her for å dele erfaringer
Etter hva jeg så var det uten tvil best respons fra Facebook, nå var jo også dette en konkurranse på Facebook . Men mest trafikk fikk jeg nok fra vår gode gjerrigknark @rune69 . Så skal du kjøre konkurranse, anbefaler jeg å snakke med han. Nå er det en liten stund siden, så har ikke tatt vare på noen konkrete tall. Men så blir det jo liggende igjen en liten link som vi absolutt har behov for
En ting er å pushe en hvilken som helst konkurranse med en premie jeg synes er okay - med en link via nettsiden min som kan gi boost over lengre tid. Noe helt annet (og høyere trafikktall) får man ved å pushe en konkurranse via f.eks. FB-siden min - og der skal det nok være andre premier enn et spill (må passe til målgruppen). I utgangspunktet tar jeg en totalt subjektivt vurdering på hva jeg synes er digg - andre konkurransesider tar kanskje med rubbel og bit? Jeg misliker f.eks. lik og del-konkurranser og slikt