Magnus Tangen
Medlem
Har fått et kritisk og irriterende problem; spesielt på grunn av min mangel på kunnskap om hva som er problemet. Håper noen her kan gi noen råd. Det startet med at nettbutikken min www.scanfishphoto.com viste seg å ikke "virke". Dette har skjedd over natten uten at jeg har gjort noen endringer med server eller script. Ved å gå inn på siden får jeg beskjed om at Zend Optimizer ikke er installert. Ettersom jeg ikke vet hva Zend Optimizer er, eller hvordan det fungerer, tar jeg kontakt med support hos serverleverandør (servage.net). De forteller at Zend Optimizer ikke er installert, og ber meg først om å "enable" .httaccess. Jeg gjør det selv om den allerede står som "enable", og spør om de kan installere det for meg. Får så beskjed om at Zend Optimizer allerede er installert. Probmelet mitt er jo at dette ikke løste problemet. Supporten hos servage ber meg da ta kontakt med de som har laget scriptet for å løse problemet??? Er ikke dette noe servage.net bør løse for meg? Er det dem jeg kjøpte scriptet av for to år siden jeg må betale for å ordne det? Håper noen forstår hva problemet mitt er og kan gi noen råd!