Side lastes treigt

Sida mi begynte plutselig å laste grisetreigt. Skjønner ikke helt hvorfor, det eneste jeg har gjort er å lage et par linker inn til sida.. Tok sikkerhetskopi av den i stad da, men rørte ingen ting. Noen som veit hva dette kan komme av? Jeg tenkte først at det var hostinga mi, for jeg har jo ikke rørt noen ting..

testdriver

Ha det bra..
Husker fra en annen tråd:
Kan være en annen nettside du deler server med hos hosten din som får mye trafikk.

- Hvilken host har du?

Du burde også sjekke den fra en annen PC/linje. Søk f.eks load time checker eller lignende.

Du MÅ ha link for å kunne komme med forslag til hva det kan være..? Tonny greide jo å svare på det uten noen link han, merkelig nok.. :p Sorry, men jeg er fryktelig paranoid når det gjelder nettsidene mine..

Tænk juu, Tonny. :)

Edit: "Error establishing a database connection".. Fine greier..

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har du prøvd å traceroute veien til domenet ditt? Kjekt å se responstiden.

Joda, hadde det vært at jeg hadde forandret noe på sida og ikke visst hva jeg hadde gjort feil, hadde jeg jo selvsagt posta linken.. Men nå var det ikke jeg som gjorde noe feil, jeg gjorde jo ingen ting.. :) Har maila hosten nå, Godaddy. Får se hva de sier..

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
moneymaker skrev:
Du MÅ ha link for å kunne komme med forslag til hva det kan være..? Tonny greide jo å svare på det uten noen link han, merkelig nok.. :p Sorry, men jeg er fryktelig paranoid når det gjelder nettsidene mine..

Jeg sa ikke at jeg MÅTTE ha en link. Jeg sa at dersom du vil ha et godt svar kan du komme med en link. Da er det lettere for oss å se hva som er galt, og kan derfor komme med en forklaring på hva som evt. skaper problemene. Om du er paranoid når det gjelder en lansert nettside forstår jeg virkelig ikke hvorfor du driver den.

U

Uregistrert

Guest
Helt vanlig med sånne error meldinger på servere som er overbelastet.

zapotek

Medlem
Som nevnt tidligere i tråden (om du deler server med mange) kan det være noen av de andre som plutselig bruker mye av kapasiteten, dette vil gjøre din side treg selv om du ikke har gjort noe som helst.

Topp