Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Side indeksert men ranker ikke

Forventer ikke å ranke SÅ fort for ei splitter ny side, men er det ikke vanlig å ranke relativt fort for feks artikkel-titler? Når jeg søker etter "artikkel-tittel" kommer bare linksiden.no opp, og min side dukker ikke opp i det heletatt. Ikke noe galt med privacy-innstillingene, så er jeg bare for utålmodig?
 
Kan du være litt mer spesifikt? Eller vent... GANSKE MYE mer spesifikt? ;)
Spesifikk hvordan da? Jeg har laget en ny side som nå er indeksert, men når jeg søker etter artikkeltittelen for min første artikkel, finner jeg ikke min egen side på Google, kun linksiden.no.(?)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hva søker du på (hvilken tittel), og hva er nettsiden din? Jeg tenkte at jeg kunne se litt nærmere på dette nemlig.. Når publiserte du siden, og når publiserte du artikkelen? Finner du siden på gwt?
 
Har ingen planer om å fortelle hvilke side det er. Er vel ikke noe nytt at jeg holder kortene tett til brystet når det gjelder nettsidene mine..

Pong: Hva hadde du sett etter om jeg hadde gitt deg url da?

allegretto: Er bare noen dager siden jeg publiserte, så er mulig jeg bare er veldig utålmodig. Er dog vant til at ting blir indeksert i løpet av 24 timer, noe som har skjedd med samtlige av sidene mine, og når dette har skjedd har også titlene på artikler dukket opp på søkeresultatet - da blant bare noen få treff. Når jeg nå søkte etter artikkeltittel på den første artikkelen jeg la inn på den nye siden fant jeg den ikke i det heletatt, jeg fant bare linksiden.no. Dette er litt merkelig, ettersom det bare kommer opp 3-4 sider på resultatet..
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er vel ikke så lett å få informasjon fra andre når du ikke gir noe særlig informasjon selv (da får vel andre også holde kortene tett til brystet). Da er det vel like greit å ha tålmodighet og forsøke igjen senere. Kanskje ting går treigere i juleferien?
 
Det er vel ikke så lett å få informasjon fra andre når du ikke gir noe særlig informasjon selv (da får vel andre også holde kortene tett til brystet). Da er det vel like greit å ha tålmodighet og forsøke igjen senere. Kanskje ting går treigere i juleferien?
Hva slags informasjon trenger dere da? Får dere virkelig INGEN TING ut av spørsmålet jeg stilte i første post (og faktisk beskrev en gang eller to til, i senere innlegg)

Hvis siden ikke ranker, så er vel det fordi G ikke mener den bør han noen særlig rangering.
Er vel ganske vanlig å ranke et godt stykke opp relativt kjapt, for så å miste ranking til du kommer til posisjonen Google ser som mest passende(?). Uansett skulle jo artikkeltittel dukke opp om jeg søker etter den - når jeg googler "artikkeltittel" får man kun 2 treff, begge på linksiden.no.

Jeg ville sjekket om siden validerer, om informasjonen var unik, om det var bygget opp greit og sånt. Men har lenken blitt indeksert ifølge gwt?
Nettopp. Kunne du ikke bare spurt om disse tingene var i orden da? :rolleyes:

Alt det du spør om her er i orden, bortsett fra at ingen lenker vises enda. Har dog ranket før i vanskeligere nisjer, dette uten en eneste lenke, så vidt jeg kan huske..
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du stiller jo et generelt spørsmål basert på en sak i særdeleshet. Du antar at folk skal svare spesifikt på noe du ikke vil annet enn å skrive rundt grøten om. Why bother?
 

clinton4

Medlem
Er vel ganske vanlig å ranke et godt stykke opp relativt kjapt, for så å miste ranking til du kommer til posisjonen Google ser som mest passende(?). Uansett skulle jo artikkeltittel dukke opp om jeg søker etter den - når jeg googler "artikkeltittel" får man kun 2 treff, begge på linksiden.no.

Ja, men er du sikker på at domenet ikke er brukt tidligere? Det kan jo ha fått en "smekk på fingeren" av G i et tidligere eierforhold. Hvis du er usikker på om det har vært i bruk tidligere, kan du jo sjekke med "TheWayBackMachine".
 
Topp