Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Side i Wordpress UTENOM WP-plattformen? Mulig?

kongen

kongemedlem
Forklar nærmere hvorfor er du grei.

Fordi det er ikke brukervennlig for Googles brukere at det popper opp noe annet over artikkelen som brukeren klikker seg inn til for å lese...

Det er ingenting i veien for å bruke pop-up ting og tang, men ikke gjør det på artiklene du vil skal rangere høyt i Google. Gjør det i stedet på artikler som du driver trafikk til fra andre steder enn Google.
 

Nutz

Med lem
En liten "tanke" ang dette med popups.
Legger google merke til dette automatisk?
Leser ikke google siden som ei flat tekstfil, og ikke får med seg resultat av hva et evt. javascript ville generert i nettleseren?
 

picxx

Well-Known Member
En liten "tanke" ang dette med popups.
Legger google merke til dette automatisk?
Leser ikke google siden som ei flat tekstfil, og ikke får med seg resultat av hva et evt. javascript ville generert i nettleseren?

Selv om det "leses" som en flatfil er det nok ingen som vet hvordan algoritmene til o'store G oppfatter de forskjellige variablene i de forskjellige scriptene på siden.
Uten å påstå noe vil jeg nok basert meg på det at google ser forskjell på et j/s som produserer en popup og et j/s som tilbyr brukeren å f.eks. bokmerke siden.
Den gang hvor alt ble kvernet i ei kvern og spyttet ut som ei tekstfil i søkeresultatene er nok long gone.
 

kongen

kongemedlem
Google ser om det ligger inn en pop-up med forsinkelse. Google leser også flash-filer hvis du måtte lure.
 

Nutz

Med lem
Ja, det beste er nok å anta at G får med seg litt av hvert.
Skal vi også anta at store G ignorerer Disallow i robots.txt der js-mappa er oppført?
 
Pop-up er nok uansett uaktuelt. Innbiller meg at de aller fleste med litt fartstid på nett har utviklet reflekser der hånda automatisk klikker bort alt av pop-ups i løpet av et kvart sekund..
 
Topp