Noen har en stjerne* bak sitt brukernavn, hvilken skjult top secret kode står den for?
kongen kongemedlem 9 Feb 2009 #1 Noen har en stjerne* bak sitt brukernavn, hvilken skjult top secret kode står den for?
kongen kongemedlem 10 Feb 2009 #3 picxx skrev: de gir minst £100 i gave til webforumet / år. Klikk for å utvide... Du skal få 2 (to) stjerner** bak navnet ditt hvis du gir meg £200 Er ikke dette sexy: pixx**
picxx skrev: de gir minst £100 i gave til webforumet / år. Klikk for å utvide... Du skal få 2 (to) stjerner** bak navnet ditt hvis du gir meg £200 Er ikke dette sexy: pixx**
picxx WF 09 10 Feb 2009 #4 kongen skrev: Er ikke dette sexy: pixx** Klikk for å utvide... Nopes... du stavet nicket mitt feil
kongen kongemedlem 10 Feb 2009 #5 picxx** (min unnskyldning er: "c" er i dette tilfellet en stum konsonant og derfor ikke nødvendig)
sKrud Meget sliten student 10 Feb 2009 #6 hehe...hvem er det som har stjerne da? har ikke sett noen jeg..
kongen kongemedlem 10 Feb 2009 #7 Du ser de på forrsiden av forumet hvis du scroller nederst til "Hva skjer?"