Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sette opp konkurranse i Wordpress

Zmarty

Medlem
Hei,

Er ute etter et "konkurranse-plugin" til Wordpress. Finnes det noe som er brukbart?
Skal lage en konkurranse på en av mine sider, men vil ha det enklest mulig administrativt.

Ser for meg at det går slik:

- Bruker svarer på noen spørsmål.
- Navn,adresse,mail og svaralternativer må kunne hentes ut på en forholdsvis enkel måte.

Fines det noe slikt da folkens? :)
 

Zmarty

Medlem
OK...ikke mange som kjører konkurranser på WP sidene sine her tydeligvis ?

Vel, for andre som eventuelt lurer så finnes det et plugin som heter Competition Manager. Det funker, men er ganske simpelt. Det jeg har valgt å bruke er faktisk plugins'et Contact Form 7. Der kan man jo sette opp avkryssningsbokser osv. Det blir bra/ok når man har brukt en god del tid på det...he he.
 

Zmarty

Medlem
Thank u picxx :)

Men ingen av de er i grunn noe tess. Da er faktisk Contact Form 7 plugin bedre. Der har man bedre muligheter på hvordan konkurransen skal se ut. Mulig at man må se bort fra Wordpress for å kjøre en konkurranse på siden som ikke ser helt amatørmessig ut?

Det skal være en konkurranse der deltager kan vinne premier ved å svare riktig på noen enkle spørsmål, og det må derfor være forholdsvis enkelt å administrere det.

Noen andre tips? Andre former for å kjøre konkurranse på en WP side? Alternativt gå til andre løsninger en i WP...
 
Topp