Jeg har aldri sett noen som skyter småfugler med svære feite kanoner altså, og jeg får vel aldri håpe jeg får se det heller.
Selv syns jeg egentlig det må være noen snodige rutiner hos Servetheworld om de ikke kan fortelle hvilken epost-adresse de har sendt brukernavn og passord til. Årsaken til at de sender dette på epost er jo tross alt fordi man må ha tilgang til denne adressen for å lese epost som har kommet dit. Jeg kan ikke se noen stor fare ved å gå ut med den epost-adressen de har sendt et brukernavn og et passord til. Om de derimot hadde gått ut med alle andre kontodetaljer ville jeg riktignok vurdert en annen host.
Sånn ellers så er det ikke bare kundehehandler sin tone jeg syns var krass i første chatten her. Jeg syns ikke din tone som kunde var spesielt mye bedre heller bjrl. Du fikk vite at du kunne sende en faks, du sa at det ikke var noe problem. Kunne du ikke bare sendt den faksen, og deretter ventet på at denne var motatt? Det sier jo seg selv at du ikke må vente i flere uker på dette. Jeg tar vel ikke feil om jorden fremdeles eksisterer om det hadde tatt et par dager.
Hele samtalen ser ut til å være mellom 2 mennesker som har en svært dårlig dag. Ikke bare kundebehandler men også kunden. Stadig henviser du til hvem som eier domenet når det er server / webhotell du skal ha tilgang til, og det (som Solidhost allerede har nevnt) er jo to helt forkjellige ting. Det kan alltids være forkjellige eiere.
Uansett, jeg syns nå for min del at begge parter har gjort noe feil her. Og skylde alt sammen på Servetheworld akkurat her er for dumt. Ellers var det kult at du fikk telefon fra daglig leder, og at ting ser ut til og ordne seg. Lykke til.