Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Serverplass i Oslo

RAH

Medlem
Usikker på hvor jeg skulle poste dette, prøver meg her.


Vi er på jakt etter en serverhall i oslo hvor vi kan plassere våre servere.

2-4u, minimum 4 IP adresser.

Har dere noen anbefalinger? :)
 

adeneo

Medlem
Det er vel bare å kontakte en host som tilbyr colocation, Host1, Syse og de fleste andre tilbyr dette, og de fleste har vel servere hos Digiplex. som også kan kontaktes direkte dersom det er ønskelig, og man har mulighet til å selv ta seg av serverne.
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Hei, jeg bruker selv Hostingservice v/Rafiq Charania, og er godt fornøyd med disse. De har plass, ipadresser og enorm kapasitet. Han og teamet har hostet skap done tjenester i snart 15 år. De etablerer nytt selskap nå, så derfor ingen url klar, men du kan kontakte ham her for spørsmål;

Rafiq Charania: mobil 98658829, Skype rafiqc og epost rafiq@hostingservice.no
 

RAH

Medlem
Takk for svar! :)

Det er helt riktig som adeneo sier, det er bare å ta kontakt med selskaper som tilbyr hosting, men nå spurte jeg spesifikt etter anbefalinger, slik som drlinux ga.

Hva gjelder digiplex så er vårt "forbruk" utenfor deres fokusområde. De jobber med utleie av hele rom fra 25m2 og oppover.

:)
 

adeneo

Medlem
Ikke selskaper som tilbyr bare hosting, men mer spesifikt selskaper som tilbyr colocation, og som regel er dette også hoster. Colocation er sannsynligvis det du ser etter ?
Nå kjenner ikke jeg vedkommende som dr. linux benytter, men Host1 og Syse er normalt gode hoster, og begge tilbyr colocation hvor du kan sette dine egne servere i deres serverrom.
 

Host1

Medlem
Serverne våre står på digiplex ja, og vi kan tilby colocation. Bare å ta kontakt med salg for et godt tilbud. :)
 

SYSE

Medlem
Usikker på hvor jeg skulle poste dette, prøver meg her.


Vi er på jakt etter en serverhall i oslo hvor vi kan plassere våre servere.

2-4u, minimum 4 IP adresser.

Har dere noen anbefalinger? :)

Hei RAH! Beklager at vi ikke har fanget opp forespørselen din. Jeg antar du har fått dekket ditt behov for nå? Hvis ikke er det bare å ta kontakt :)
 
Sist redigert:
Topp