Wow, takk Atle!
Jeg har ikke jobba med annet enn å ta deres kritikk og å prøve å gjøre alt dere sier er negativt om til noe positivt.
Jeg har nå for 2ndre gang de siste 48 timene forandret forsiden min helt igjen, og tatt til betraktning nå sist alt Atle sa.
Jeg bestemte meg til slutt for å fjerne alle annonser fra forsiden, når alle tilogmed reagerte på den ene annonsen jeg hadde tok jeg likegodt bort alt.
"Hva er siden min" er et godt spørsmål, så jeg tok et oppgjør med meg selv nettopp og tenkte: Vel. 99% av mine besøkende finner siden min ved hjelp av google, bing, live, abcsøk og lignende, når de søker på film, serie eller spill-titler, så der fant jeg vel hva som passet best.
Ang spørsmålet ditt Atle: Det har alltid vært en side for spill, tv serier og filmer. Hvis du går inn igjen nå, og kikker litt rundt, tror jeg siden er enklere for deg å forstå, og mere tiltrekkende.
Nå er jeg faktisk spent på å se hva folk har å si. Har forandret på omtrent alt. Fjerna utallige bilder, alle annonser, lagt til menyer, fjerna menyer, og til slutt forandret hele konseptet på siden.
Takk for all kritikk igjen alle sammen. Jeg tror bouncerater kommer til å bedre seg etterhvert nå!