SEO plugin for WP?

clinton4

Medlem
Hei på deg!

Ser det har kommet en del SEO plugins for WP. Hvilken er den beste? Og hvilken er den mest bruke?

picxx

WF 09
Mest brukte er uten tvil all-in-one-seo pack.
Hvem som er den beste (gratis) er det derimot en del diskusjoner om.

zapotek

Medlem
Lurer på hvor lenge det er til enkle funksjoner som custom tittel og description blir bakt inn i Wordpress som standard....

Hupsey

Medlem
WordPress Seo gjør det aio gjør pluss en del ekstra. Som xlm sitemap,robots meta, og meta description preview funksjon. Det er laget av Yoast som er dyktig på seo og plugins ..

Eggan

medlem
Anbefaler WordPress Seo by Yoast jeg også. Har byttet til denne fra AIO på de fleste av sidene mine. Ble litt lei av all maset fra AIO og nå slipper jeg å ha en egen plugin for sitemap på siden. All SEO i én plugin rett og slett.
Wordpress SEO kan også importere innstillingene fra AIO på ett blunk.

Eggan

medlem
Kanskje mas ble litt feil ord, men føler hele tiden at utvikleren hele tiden prøver å selge meg All In One SEO Pack PRO. Synes det er mye reklame på siden for innstillinger, og når man i tillegg må "aktivere" innstikket for hver oppdatering ble jeg rett og slett litt lei.

Men det kan for alt jeg vet, bare være meg. Kanskje er jeg litt for kresen hva gjelder gratis innstikk, Wordpress SEO svarer i alle fall til forventingene.

Topp