Bing bruker key words. Jeg skriver alltid keywords. Hvis feltet meta description er tomt, velger søkemoter tilfeldig et eller annet tekst fra produktbeskrivelsen, og jeg tror at ingen vil dette. Jeg anbefaler fylle ut alle feltene utenom product tags, dette er for produkt navigasjon i nettbutikken, og kanskje dårlig for SEO, fordi OpenCart produserer mange duplikater ved bruk av product tags.Sett i lys av at du bruker opencart:
Dropp keywords. Bruk energien din på å skrive gode produktbeskrivelser og dermed kan du også droppe description. Title bør som regel være produktnavnet, noe som også er standard i oc.
men ingen bruker bingBing bruker key words
nei, google velger det han tror er mest relevantvelger søkemoter tilfeldig et eller annet tekst fra produktbeskrivelsen
det er kjempe viktig å lenke internt til relevant innhold.utenom product tags
de fleste klarer ikke ranke listevisningen uansett, men flere relevante lenker til produksidene er positivt.duplikater ved bruk av product tags
Har masse erfaringer med OpenCartmen ingen bruker bing
nei, google velger det han tror er mest relevant
det er kjempe viktig å lenke internt til relevant innhold.
de fleste klarer ikke ranke listevisningen uansett, men flere relevante lenker til produksidene er positivt.
At få er enige, og at ingen egentlig vet, er det eneste som er sikkert
Sjekk i webforumet! Det er nok informasjoner om seo verktøyer.Det er helt rett Takk for alle gode innlegg! Hvilket program bruker dere for å sjekke hvor "god" seo-siden er? ( Er en nettbutikk )