Noen som har prøvd dette verktøyet? Se video hvis du ikke har brukt det før.
raakanin Medlem 17 Aug 2008 #1 Noen som har prøvd dette verktøyet? Se video hvis du ikke har brukt det før.
picxx WF 09 17 Aug 2008 #2 Jeg bruker SeoQuake - extension for Internet Explorer and Mozilla Firefox browsers for FF, men jeg vet om mange som bruker det verktøyet du nevner, og særlig mange amerikanere (siden SeoQuake er russisk).
Jeg bruker SeoQuake - extension for Internet Explorer and Mozilla Firefox browsers for FF, men jeg vet om mange som bruker det verktøyet du nevner, og særlig mange amerikanere (siden SeoQuake er russisk).
S Ståle Medlem 17 Aug 2008 #3 Jeg bruker det verktøyet, men da hovedsakelig kun til å raskt sjekke om noen linker er nofollow eller ikke. (De blir markert røde) Funker knall til det.
Jeg bruker det verktøyet, men da hovedsakelig kun til å raskt sjekke om noen linker er nofollow eller ikke. (De blir markert røde) Funker knall til det.
bjornfix Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd. 17 Aug 2008 #4 Har brukt det lenge, og det fungerer fint. Slipper å drive og huske alle Google kommandoene samt dette med nofollow er kjekt.
Har brukt det lenge, og det fungerer fint. Slipper å drive og huske alle Google kommandoene samt dette med nofollow er kjekt.