Travellingman
Nettgrunder
I Oslo sentrum er det som kjent knapt med parkeringsplasser, så noen er vel interessert i om dere kan tilby feks gratis parkering?
Vi kan dessverre ikke tilby gratis parkering i Oslo sentrum. Det er det nok de færreste som gjør! Men så nærme vi er offentlig transport er det ingen grunn til å bruke bilI Oslo sentrum er det som kjent knapt med parkeringsplasser, så noen er vel interessert i om dere kan tilby feks gratis parkering?
Mener du at de tingene som er listet opp er totalt uinteressante eller at det er gode saker, men ikke "nok"?
Aner ikke. Jeg tror også at å la noen ha for mye tid på hjemmekontoret ikke er bra for dere.Tror du det en høyere grad av person som ønsker hjemmekontor på WF enn det vil være generelt blant søkerne våre?
Si at dere vil ha meg i mange mange år?Godt poeng! Vi er litt over et år gamle og vil ved årslutt kunne legge frem et positivt regnskap. Utover dette, hva mener du vi kunne gjort for å vise deg at vi er en bedrift vi er sikre på at også er her om 5 år?
Neppe normalpraksis nei. Men sære meg ville likt det.Er dette normalpraksis vil du si? En introduksjon for teamet er selvfølgelig noe vi kunne vurdert for intervju-runde nummer 2. Bra tips!
For en selvlært petter smart som meg så vil jeg bare vite at vi snakker samme språk egentlig.Denne fanget interessen min. Det må selvfølgelig være synergier med hvordan man jobber. Hva her er en deal-breaker for din del? Vi har jo selvfølgelig våre verktøy vi bruker fast og noen rammeverk vi forholder oss til. Vi liker å bli utfordret på dette og forventer at kollegaene våre tenker det samme.
Siden dere er en forholdsvis ny og liten bedrift så er det kanskje gode muligheter for en god karriere hos dere? Altså siden bedriften er så liten er det kanskje muligheter for å nå en høyere stilling, være med å bestemme
hvilken retning firmaet skal gå og lignende.
For de som har vært i arbeidslivet noen år og kanskje sitter i en god jobb i dag er det lite av det du foreslår i starten der som nok frister veldig. Dette er jo ting man har overalt. Dere må tilby noe som kan gjøre det interessant for noen med en trygg og god jobb å bytte til dere , en særdeles usikker jobb (sett utenfra).
Jeg er ingen SEO-ekspert, men har sett flere stillinger innenfor denne bransjen (eller markedsføring generelt) som jeg kunne tenkt meg å sendt inn en søknad på, men siden jeg ikke bor i Oslo, blir det umulig. Jeg skjønner at man ikke kun kan jobbe hjemmefra i en slik jobb, men for min del har jeg ca 1,5 time å kjøre til Oslo.
Mitt inntrykk av at firmaene som er kule og jobbe for er transperante til dels og slipper folk fri.
Det er nærmest uavhengig av bransje, alt fra google til gravemaskinfirma.