Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO & domene navn valg.

OldHP

Medlem
Den uten www

alså, uten www funker ikke. Men det har nok noe med at jeg skiftet passord for hotellet så du ikke kom inn senere.
 

OldHP

Medlem
Det gamle

Det gamle. Så lenge det gamle mèd www er fikset fra din side så får jeg "link juicen" som du så fint omtalte den og da går det bra regner jeg med. Igjen, takk Tonny for bra service!
 

OldHP

Medlem
Det går ikke, du må ha en eller annen konfigurasjon på kontrollpanelet ditt som gjør at uten www ikke virker. Nå skal .htaccess være riktig så sjekk hos registraren.


Kan det være dns'en? Jeg ser det er oppretet en for www. men ikke uten så jeg la inn dette (samme ip adresse som med www):

domenenavnet.com -> 194.63.248.47 (webhotell)
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Et spørsmål

Det tidligere domene er fortsatt listet på google med description og tittel. Hvorfor har ikke den siden blitt fjernet? Google har oppdatert indexen sin men siden er fortsatt listet, har det noe med htaccess koden? Det ser dårlig ut for den nye siden om den gamle fortsetter å være listet.
 

OldHP

Medlem
Et spørsmål til

Nå ser jeg at den gamle siden har PR 2. Vil det pga htaccess filen da bety at den nye også får 2 i pr i neste oppdatering av google? :)
 

Geir E.

Medlem
Nå ser jeg at den gamle siden har PR 2. Vil det pga htaccess filen da bety at den nye også får 2 i pr i neste oppdatering av google? :)

Kilde: SEOmoz | SEO Best Practices: SEOmoz's New Policies Based on Updated Correlation Data

The Use of 301 Redirects

Best Practice:

We recommend 301 redirects as the best way to redirect webpages but warn that they do have disadvantages.

Reasoning:

Our tests and public statements from search engineers have made us reasonably certain that 301 redirects deplete between 1% and 10% of link juice. This is an acceptable penalty if it is necessary to make one URL lead to another URL and other options are unavailable. It is also much better than the alternatives (javascript and 302 redirects) which pass very little if any juice at all. Meta refreshes, in our testing, appear to function similarly to 301s (from a juice/rank passing ability). However, since the engines recommend one over the other, we do too.
 

OldHP

Medlem
Fy faen

Men når jeg redirecter sidene med www forwarding så tar ikke google description og tittel med.
 
Topp