Charlottesh
Medlem
Jeg lurer på hva man må gjøre og hvilke avtaler man må ha når man skal sende varene til kundene (skal snart åpne nettbutikk). Da tenker jeg etikettskriver og avtale med bring?
Må i dag skrive ut etiketter fra Proteria, også inn i nettbutikkenadmin og skrive ut faktura. Både meg og flere av mine kunder vil gjerne kunne gjøre dette i én operasjon. Noen som kjenner til et EDI-script for nettleser (PHP)?
Plattform du er på?
Tja, med de prisene Bring tar nå så har de snart priset seg bort og vekk. For Servicepakke skal de først ha en ganske stiv pris for selve frakten, så skal de ha betalt kr. 14,- eks. mva for hver pakke du selv leverer på posten også så skal de ha kr. 12,- hvis mottaker bor litt avsides (Bring regner eksempelvis 2866 Enger og 0209 Oslo som avsides). 70% av kundene mine velger Tollpost MyPack nå og den andelen kommer forhåpentligvis til å øke når jeg får lagt inn den siste prisøkningen til Bring.Jeg lurer på hva man må gjøre og hvilke avtaler man må ha når man skal sende varene til kundene (skal snart åpne nettbutikk). Da tenker jeg etikettskriver og avtale med bring?
Ja, det er et alternativ for småpakker opptil 2 kg og med små ytre dimensjoner. Ingen innleveringsgebyr og tillegg for usentrale strøk, men pakken er kun sporbar frem til siste sorteringssted. Max dimensjonene (31x21x6cm) de har blir litt vrient å utnytte, hadde de hatt 30.5x21.5cm isteden hadde det vært emballasje å få kjøpt. Max pris er kr. 81,- eks mva. Snakket med dem og det var bare å aktivere tjenesten i Consignor, trengte ikke noen separat avtale utover Service-/Bedriftspakke avtalen jeg alt hadde.Man har denne, Minipakken - bring.no Max kr 88.- pr sending.
Den krever egen avtale med Bring.