Dag Frogner
Supermedlem
Men et dokument på 300dpi tar vel relativt stor plass og tar lang tid å sende over epost?
Telsys er alldeles ikke noe rimelig faks alternativ, og de har en veldig slett service innstilling. Les alt med liten skrift i deres avtaletekst - de er verken enkle eller rimelige å avbestille, og vil gjerne tvinge misfornøyde kunder til å fortsette hos seg.
(Og se hvilke referanser de får ut av det - noe de selvsagt vet på fornøyd. Det sier noen om serviceinnstillingen spør du meg.)
Jeg vil sky Telsys som pesten i alle sammenhenger framover. Det må finnes konkurrenter som faktisk er vennlige og serviceinnstilte.
Har ikke de fleste (stasjonær)PC-er fortsatt innebygd modem? Min har i alle fall det, og jeg har motatt fax med den. Og ja, det skal være så enkelt at du bare kan henge på et modem, hvis PC-en din mangler det, og faxe i vei. Jeg brukte ikke noe annet et program som fulgte med Windows 7.
Med mindre du har tenkt å bruke røyksignaler eller telepati, kan "onkel Sam" som du sier, finne ut av det.Og så får ikke onkel Sam vite om det heller?
Med mindre du har tenkt å bruke røyksignaler eller telepati, kan "onkel Sam" som du sier, finne ut av det.
Signalene går tross alt gjennom telefonlinen din.