Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger Themeforest konto med mange themes og plugins - Her kan du gjøre et kupp!

Stoppet

Banned
Jeg selger min konto på Themeforest.net da jeg ikke har bruk for den lenger. Det vil være synd å la så mange themes og plugins bare gå til spille. Kontoen i sin helhet overføres til kjøper.

Samlet verdi på kontoen basert på prisene på themes og plugins er ca 7.000,- kroner.

Selges til høystbydende over 1.000,- kroner inklusive mva.

Bud legges i tråden eller sendes på PM. (budvinner vil få innsyn i bud gitt på PM, men da med navn sladdet.)

Kontoen består av følgende Wordpress themes:
Og følgende plugins:
 

Stoppet

Banned
Er dette noe som envato tillater? salg av kontoer mellom privatfolk.

Kontoen har ingen themes eller plugins i aktiv bruk per i dag. Det endres brukernavn og passord, så kontoen vil kun være aktiv på en bruker (den som overtar den). Jeg kan ikke se noen utfordringer i så måte.
 

xdex

Medlem
Det besvarer ikke spørsmålet mitt, er dette noe som envato mener er greit? Ser at folk har prøvd på lignende før, og det gikk ikke så bra, dersom man blir avslørt. Vet også at det tidligere har vært spørsmål om hvem som faktisk eier lisensen etter ett kjøp. Er det kontoen, eller er det vedkommende som faktisk kjøper?

https://forums.envato.com/t/can-we-sale-themeforest-account/86576

Dersom det er tilfelle at dette ikke er lov, burde det heller ikke reklameres for her inne.
 

xdex

Medlem
Man skal vel eeeegentlig kun bruke produktet man kjøper én gang. Skal man lage 5 nettsider med Avada må man kjøpe 5 lisenser.

Ja, og en lisens fungerer jo bare en gang så vidt jeg vet? Hvis man bryr seg om oppdateringer så klart.. Er jo bare tungvindt og måtte oppdatere X antall sider manuelt, når ting kan skje semi-automatisk ved å legge inn lisens.
 

Stoppet

Banned
Stemmer det. En lisens pr. nettsted/installasjon. Ingen lisenser er pr. i dag i bruk.
 
Topp