Selger Siden min - 190.000 Alexa Rank

Naaoki

Medlem
Selger min PTC site side! :D .. fordi jeg rett og slett har andre ting jeg skulle fått igang..
Tjent rundt $400 på den, nesten alt fra annonser etc, fordi den får utrolig mye trafikk!
s.gif

Får alt fra 50.000-100.000 Innom Daglig. Vet ikke helt grunnen, men har satt opp over 740.000 BackLinks og en del SEO. Alexa Boost 4 ganger, så den holder seg godt på "søk" på Google.

Du trenger ikke bruke min script eller drive med PTC, for å kjøpe denne!
Du kan også bare bruke den som traffik kilde. Ta sånn kode at når de går inn på 1centptc.com så kommer de på en annen side :p

Annet:
3Månder gammel ellernoe.
Får automatisk backlinks (En venn av meg satt opp noe greier)
Satt opp og koda for over $100.

Salgs Pris:
600kr eller høyst budene.

Ikke noe store greier,
så tar Paypal, Payza og Libery R.

Kassimaja

Geocacher
trekvart million backlinks? Skikkelig kvalitet over dem da... Ser at du skriver at utbetaling til medlemmer kommer i morgen. Hvor mye skal du utbetale og hva sitter du igjen med?

Naaoki

Medlem
trekvart million backlinks? Skikkelig kvalitet over dem da... Ser at du skriver at utbetaling til medlemmer kommer i morgen. Hvor mye skal du utbetale og hva sitter du igjen med?

Betalt ut ca $3 idag (imorgen som det står) - sitter igjen med rundt $15 :D

Total Paid out: $20.07
Tjent $400+
Solgt ads på forskjellige forum :p
Sånn $5 for så tjener folk $0.05 max tilsammen på 10k hits
Så er igrunn stor profit ettersom de som klikker er for det meste fra fattigeland så for dem er det verdt jobben

Kassimaja

Geocacher
Det du sier er altså at opp mot 100.000 besøkende hver eneste dag har klart å tjene $20 dollar på tre måneder og du har "tjent" $400 som du har kjøpt anonser og reklame for. Hvor mye sitter du igjen med i måneden etter at alle utgifter er betalt?

Naaoki

Medlem
Sier altså at jeg har tjent ca $400 tilsammen på de tre måndene, uten og gjøre så spesielt mye!

$20+ For kjøp fra siden.
Surfactif annonsene tjener jeg rundt $1-2 daglig 30-60 per månde bare for traffikken.
Også resten fra å selge ads, traffic etc.

Så etter vær månde sitter jeg igjen med rundt $100+ (etter alle avgifter)
Hosting er bare $1/Måden (Men kanskje $10 for bandwight)
Også et par dollar til de som klikker på siden
Så er ikke store utgiftene

Kassimaja

Geocacher
Er nok flere som kjenner lukten av muffins...

picxx

WF 09
mengeden bandwight beviser vel det meste ;)

Båndbredde og trafikk er uvesentlig om du ikke konverterer.
Spørsmålet her er vel egentlig hvorfor du kun har tjent $400 om du har hatt over 80.000 klikk, 561 pay to promote (også kjent som referral affiliates) og 2272 PTR (pay to read..) annonser?

Hvis statistikken du legger frem fra siden din stemmer, er jeg faktisk ikke i tvil om at man enkelt kan tjene igjen de 600 du skal ha for siden, men ROI, iberegnet den tiden man selv skal bruke, kommer til å bli horribel om man ikke kun tar det som en hobby og fritidssyssel.
Kanskje en grei side å starte med om man vil satse på cashback og PT sider fremover, bare for å få litt trening?

Naaoki

Medlem
Post bilde av besøkstatistikken også da.
NB! "Site hits" er ikke antall besøkende.

Fortell meg hvor jeg finner det

Båndbredde og trafikk er uvesentlig om du ikke konverterer.
Spørsmålet her er vel egentlig hvorfor du kun har tjent $400 om du har hatt over 80.000 klikk, 561 pay to promote (også kjent som referral affiliates) og 2272 PTR (pay to read..) annonser?

Hvis statistikken du legger frem fra siden din stemmer, er jeg faktisk ikke i tvil om at man enkelt kan tjene igjen de 600 du skal ha for siden, men ROI, iberegnet den tiden man selv skal bruke, kommer til å bli horribel om man ikke kun tar det som en hobby og fritidssyssel.
Kanskje en grei side å starte med om man vil satse på cashback og PT sider fremover, bare for å få litt trening?

Mest av traffikken kommer fra land som Taiwan og Kina, noe som ikke slår høyt opp på annonsene. Meste parten av det annonsene er mine egene (PTP Sider) som ikke betaler godt per klikk.

Men du har helt rett! dette er mer en hobby or fritidsyssel. :D

Topp