Selger Ralph Lauren polo vareparti (15 stk)

MobyDick

New Member
Selger et Ralph Lauren classic polo vareparti. Det består av 15 stk poloer. Dette er den udødelige poloen som har vært populær i mange år, og som heller aldri kommer til å gå av moten.

http://withfriendship.com/images/g/31858/polo-ralph-lauren-for-men.jpg

Perfekt for folk som driver klesbutikk på nett osv.
Et kjapt søk på nett viser at disse går for rundt 900 kr:

Kassisk Polo Slim Fit by: Ralph Lauren - RAGBUTIKK™ (899 kr)

Her kan man gjøre et godt kjøp og tjene noen raske kroner!

Prismessig krever jeg minimum 350 per stk, disse selges lett for bort i mot det tredobbelte. Seriøst interesserte kan ta kontakt for bilder osv. Merk at hele parties selges samlet, altså ikke noe salg av en, tre, osv.

hvaer

Medlem
Hva slags størrelser og farger er det? 350 + mva? Tror du bør justere ned prisen. Er ikke vanskelig å få disse fra utlandet, for under tollgrensen per plagg.

MobyDick

New Member
Hva slags størrelser og farger er det? 350 + mva? Tror du bør justere ned prisen. Er ikke vanskelig å få disse fra utlandet, for under tollgrensen per plagg.

Det er ikke mva på disse. Prisen bør vel nesten heller justeres opp... Selvfølgelig enkelt å finne de til 30 kr stk fra Kina, men da er de fake :)

Har selv kjøpte helt lik polo ved en annen anledning i USA for 80 dollar (det var 5 år siden der de er aller billigst...) De ligger på 85 dollar på den offisielle siden, med frakt og toll så er vi vel fort på en 700 kr.

Disse er fra et konkursbo og er det er derfor jeg har muligheten til å selge de til såpass stor rabatt. Får du tak i disse til under 200 kr + frakt og VAT så du kommer under tollgrensen er jeg SVÆRT interessert i å kjøpe :D

Sist redigert:

Bjrl

Medlem

Får du tak i slike i kurante størrelser for under 200 kroner inklusiv frakt, så si fra. Jeg vil i såfall kjøpe absolutt alt du kan skaffe.

Sist redigert:
Dersom disse er ekte er det absolutt en god pris. Finner du disse til under tollgrensen pr. plass send meg gjerne en PM så jeg kan bestille av deg.;)

hvaer

Medlem
Dersom disse er ekte er det absolutt en god pris. Finner du disse til under tollgrensen pr. plass send meg gjerne en PM så jeg kan bestille av deg.;)

Hørte med en kompis som driver en klesforretning i går kveld, og han sa at han trodde disse kostet ca. 240 kroner+mva i innkjøpspris. At det da går an å skaffe ekte vare fra utlandet, for ca. 150-180 kroner er ikke så rart, hvis prisen han sa var korrekt.

Hørte med en kompis som driver en klesforretning i går kveld, og han sa at han trodde disse kostet ca. 240 kroner+mva i innkjøpspris. At det da går an å skaffe ekte vare fra utlandet, for ca. 150-180 kroner er ikke så rart, hvis prisen han sa var korrekt.

Skaffer du meg 10 slike til 150 kroner? Om du bestiller i utlandet eller ikke spiller ingen rolle for meg.

Selger du til kompisen din vil du tjene 100 kr pr stk.

Topp