Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger nettside med god trafikk og inntekter

MariusB

Skaper & Idémaker
Nøkkeltall Oktober:
Trafikk: 87.069 unike brukere, 148.493 sidevisninger
Omsetning inn: kr 7.653
Utgifter annonsering: kr 2,433
Profitt: kr 5.220

Nøkkeltall så langt i November (1-21. november):
Trafikk: 51.465 unike brukere, 90.113 sidevisninger
Omsetning inn: kr 9900
Utgifter annonsering: kr 5,919
Profitt: Kr 3.981

Siden ble lansert i slutten av september, så trafikken er særdeles god med tanke på at den er nyoppstartet. Vi har publisert totalt 173 artikler, og bygget en Facebook-side med 2.293 fans.

Mer info? Send meg PM.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Oppdaterte nøkkeltall for november (1-22. november kl 11.10):
Trafikk: 54.360 unike brukere, 103.452 sidevisninger
Omsetning inn: kr 11.075
Utgifter annonsering: kr 6.117
Profitt: Kr 4.958

Jeg vil tilby kjøper å følge opp å være med på analysering av nettstedet hver måned igjennom hele 2014.
Dette da jeg ønsker å sikre at vi får en referanse på at vi gjort et lønnsomt salg for kjøpers del.

Aktuell arbeidsmengde:
Så lenge siden oppdateres med 2-3 saker om dagen, så føler jeg meg nemlig trygg på at den vil vokse fortløpende til å bli meget lønnsom.

Pris: I utgangspunktet er vi fornøyde med kr 100.000, ettersom siden kun har vært i drift i oktober og november. Da føler vi oss selv sikre på at vi får igjen for tiden vi har lagt inn, samt at kjøper relativt fort kommer til å gå i pluss på investeringen.

Vi anbefaler forøvrig å bruke et høyere markedsbudsett enn det vi har gjort for å øke trafikk og profitt ytterligere.

PS! Det ble installert en ny funksjon på siden i går, som allerede har økt sidevisninger og inntekt med umiddelbar virkning. Så tallene fremover tror jeg nok blir enda bedre.
 
Sist redigert:
Topp