Selger Mac Nesten Ny! til 8.000,- Kr

GossiptalkNo

New Member
Selger Mac Nesten Ny! til 8.000,- Kr Nesten ikke brukt fordi jeg har enn pc jeg heller vil bruke fikk den til Jul og veldig lyst og kjøpe meg I phone 3gs. Kontakt Jonas@Gossiptalk.no For Mere info!
uahcj.jpg

Sist redigert av en moderator:

Fredrik

Medlem
Ja jeg er helt enig tonny og nå skal jeg lage mat fordi jeg er sulten og det skal bli godt men først skal jeg røyke og jeg liker heller ikke mac men jeg kan ta den hvis jeg får 500 kroner også fordi ellers gidder jeg ikke men skal jeg helt seriøst gå å lage mat altså etter jeg har røyket ute på terrassen i min nye godstol å nye finværet og ha en fin helg til alle dere også fordi jeg håper dere har det bra alle sammen altså. Hej då.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Totalt off-topic: Hvordan kan brukeren GossiptalkNO stå registrert med 0 innlegg når jeg vitterlig har lest et innlegg fra brukeren? Kan det ha noe med å gjøre at innholdet gir meg sure oppstøt og angstnevroser?

Ståle

Medlem
Totalt off-topic: Hvordan kan brukeren GossiptalkNO stå registrert med 0 innlegg når jeg vitterlig har lest et innlegg fra brukeren? Kan det ha noe med å gjøre at innholdet gir meg sure oppstøt og angstnevroser?

Innlegg i den aktuelle kategorien gir ikke høyere post count.

Topp