Den er fortsatt til salgs. Ser ut som folk er interessert i å handle i sånn butikk. Er det ingen i landet som har økonomiske muskler til å gå videre med den type prosjekt?
Selvfiks du har rett. Konseptet er ikke nytt, men allikevel så finnes det ikke noe skikkelig dollarstore her. Det finnes en del lignende, men ingen som har gått hele veien. Det går an å starte med nettbutikk ved å selge større volum/familiepakker i begynnelsen.
Har vært en del folk som etterspør på facebook og jeg tenker at det er et interessant konsept. Jeg har lenge ønsket å jobbe videre med prosjektet, men jeg har dessverre ikke nok muskler eller tid. https://www.facebook.com/dollarstorenorge/
Jeg jobbet ganske mye med å få til et lignende konsept med nettbutikk, men frakt koster mye i Norge og vi fant ut at vi måtte ha et enormt stor ordrevolum for å tjene på det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.