Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger ferdig utviklet nettavis laget for lydfiler

Hei!

Har utviklet et konsept som minner mye om en nettavis, men i stedet for tekst legges artiklene inn som lydfiler. Dette i tråd med trendene innen lydbøker og podcaster, som tillater folk å høre på innholdet mens de reiser eller på sengen før de sovner. Hovedmotivasjonen bak konseptet var å publisere de litt lengre artiklene, som mange ikke gidder å lese på en skjerm, samtidig som man kan la annonsører få noen sekunder før eller under artikkelen, i likhet med podcaster og Spotify.

Det krever litt arbeid å skaffe artikler, lese de inn og deretter skaffe annonsører, noe jeg dessverre ikke har tid til med ny abreidssituasjon. Jeg har selv utviklet nettsiden i Django, og tilbyr å gjøre mindre endringer på den dersom kjøper ønsker det. Jeg har både navn, domene og logo, men det er selvsagt ingen problem å endre dette for kjøper.

Nettsiden er ikke publisert, så jeg har derfor ingen link, men send meg en melding dersom du er interessert så finner jeg en løsning på det. Pris? Jeg tviler på at jeg ønsker å selge den for mindre enn 10 tusen.

Jeg vil dessuten sette pris på om de som forespør å se siden faktisk er interesserte kjøpe, og ikke bare er nysgjerrige på hvordan den ser ut :)
 

xdex

Medlem
Mye høres bra ut på papiret, er vel derfor de fleste ønsker å se/prøve produktet før det tas noen avgjørelse. Kan være ett elendig domene, liten fristende logo og ett design som bare du mener er bra. Men om alt klaffer, og ting faktisk er godt gjennomført, vil jo også prisen øke deretter.

Vanskelig å være interessert i noe, uten å se det, selv om konseptet kan være ok på papiret (som mange prosjekter der ute faktisk er).

Hva baserer du minsteprisen på?
 
Mye høres bra ut på papiret, er vel derfor de fleste ønsker å se/prøve produktet før det tas noen avgjørelse. Kan være ett elendig domene, liten fristende logo og ett design som bare du mener er bra. Men om alt klaffer, og ting faktisk er godt gjennomført, vil jo også prisen øke deretter.

Vanskelig å være interessert i noe, uten å se det, selv om konseptet kan være ok på papiret (som mange prosjekter der ute faktisk er).

Hva baserer du minsteprisen på?

De som er interesserte i å kjøpe skal naturligvis få se, og du har helt sikkert rett i at det beste ville vært å vise den frem med en gang, jeg skal finne en løsning på det. Nettsiden er som sagt ikke publisert, og man er sånn sett ikke bundet til hverken domene eller logo. Domenet er for øvrig lydbladet.no, men det kan være at evt. kjøper ønsker noe mindre generelt.

Prisen er basert på tiden jeg brukte på å utvikle nettsiden. Dersom ingen er villig til å tilby dette avventer jeg heller, og kanskje jeg får tid til å lansere det på egenhånd senere.
 
Kan også legge til at dersom noen er intertesserte i påta seg jobben med å skaffe artikler og lese de inn, altså være en slags redaktør, er jeg også interessert i å inngå et partnerskap i stedet for salg.
 
Topp