Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger Facebook likes

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg selger Facebook-likes til de som ønsker flere medlemmer til fansiden/fangruppen sin. Profilen har totalt 1220 venner.

Prisen er 150 kroner, og da blir alle disse invitert.
 

picxx

Well-Known Member
Det er ikke mulig for andre enn administratorer å anbefale en side på facebook.
(medmindre du skal sende meldinger til alle....20stk. i slengen)
 

mrborgen

Medlem
Hei!

Jeg selger Facebook-likes til de som ønsker flere medlemmer til fansiden/fangruppen sin. Profilen har totalt 1220 venner.

Prisen er 150 kroner, og da blir alle disse invitert.

Hei Erlend!

På min nettside, Kjøp og salg av smÃ¥ tjenester - mikrojobb.no, har nettopp dette blitt etterspurt. Du ser det i den gule boksen til venstre på siden, der folk skriver opp jobber de ønsker å få kjøpt.

Hva med å henvende deg til vedkommende?

Mvh
mborgen
 

picxx

Well-Known Member
Les hele tråden mborgen.
Det er ikke mulig for andre enn admin's lengre å foreslå sider for venner.
 

Øyvind

Medlem
Med andre ord...

Er det mulig å legge til profilen Erlend snakker om som admin for siden som skal "likes" sende ut invitasjonene men hans er admin, for deretter å inndra administratorstatusen hans?

Det krever vel stort sett bare et passordbytte for å opprettholde sikkerheten, samtidig som man må stole på at Erlend ikke bytter passord mens han er admin. Facebook har kanskje en ordning for dette, hvor alle adminer må godkjenne et passordbytte? Eller?

Har ikke prøvd, bare lurer... jeg skal se på det og se hva jeg finner ut, og hvis det virker ok kan jeg være villig til å teste dette, Erlend.

Øyvind.
 

Erlend

Medlem
Er det mulig å legge til profilen Erlend snakker om som admin for siden som skal "likes" sende ut invitasjonene men hans er admin, for deretter å inndra administratorstatusen hans?

Det krever vel stort sett bare et passordbytte for å opprettholde sikkerheten, samtidig som man må stole på at Erlend ikke bytter passord mens han er admin. Facebook har kanskje en ordning for dette, hvor alle adminer må godkjenne et passordbytte? Eller?

Har ikke prøvd, bare lurer... jeg skal se på det og se hva jeg finner ut, og hvis det virker ok kan jeg være villig til å teste dette, Erlend.

Øyvind.

Det virker å gjøre meg til adminstrator ja, og for deretter å inndra rettigheten. Det er jo ikke noe passord på siden, er det det?
 

picxx

Well-Known Member
Det var jo en god og smart løsning Øyvind :)
 

Erlend

Medlem
Flere som er interessert i å kjøpe Facebook-likes? Norske folk, 150 kroner for at jeg inviterer 1200 personer.
 
Topp