Kan jeg ikke heller få tilgang til kontoen din så gjør jeg dette selv så kan du endre passord etterpå?
Det er jo en klar forskjell på det å få adminrettigheter på en fbside og det å få tilgang til en personlig konto.
Har man i det heletatt muligheten til å invitere så mange brukere på en gang?
Kan jeg ikke heller få tilgang til kontoen din så gjør jeg dette selv så kan du endre passord etterpå? Du selger vel heller ikke likes, men potensielle likes? Jeg inviterer selv et par stykker i ny og ne fra mine 1200 "venner", men ikke mange som velger å like siden fordi, men det har en klar effekt og en fordel at det er ekte norske brukere.
Tony
Ja det er en forskjell, og det er det jo ingen tvil om. Men det betyr ikke automatisk at det er mindre følsomt å gi bort rettigheter til en godt innarbeidet FBSIDE kontra en Facebookprofil?
Jeg stiller bare spørsmålet, så er det sikkert et hav av argumenter for begge alternativene.
Tony
En godt innarbeidet fbside har neppe bruk for hverken dette tilbudet eller andre lignende tilbud.
Når jeg prøvde på en av mine egne sider, så gå det et resultat på cirka 20 norske likes. Jeg er ihvertfall fornøyd med det, spiller ingen rolle hva du Tony J synes om den saken egentlig