Det er da ingen problemer med å lage en kvittering, sende en faktura/regning eller hva det måtte være uten å ha registrert seg i enhetsregisteret og inneha organisasjonsnummer.
Alle kan drive personlig virksomhet, og man har rett til å registrere seg i enhetsregisteret, men ikke plikt.
Inntektene fra slik virksomhet går som personlig inntekt og føres opp på egne poster i selvangivelsen. Unntaket er dersom man har mer enn minst fem ansatte eller driver varehandel, noe et domenesalg vel ikke er ?
Man kan selvfølgelig ikke kreve inn merverdiavgift dersom man ikke er registrert i mva registeret (det er vel heller ikke mva på domener ?), men det burde oppfylle kravene i Bokføringsforskriften § 5-1 dersom man sender en e-post som inneholder et dokument i et ikke enkelt redigerbart format, slik som .pdf eller lignende, som er datert, nummerert, og hvor både selger og kjøper er navngitt, hva som er levert, leveringssted og leveringstidspunkt samt vederlag og eventuell merverdiavgift og andre avgifter.
Du skal selvfølgelig ikke oppgi personnummer på et slikt dokument, men jeg ville anbefale å passe på å få med at merverdiavgiften er satt til 0, og således ikke innkrevd osv.
Det finnes haugevis med fakturamaler på nettet, finn en slik og fyll ut feltene, lagre det som .pdf eller annen dokumenttype som er låst for endringer, og send det på e-post.