Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger billige flyreiser med SAS

Freddy

Medlem
Hei,

Jeg flytter ganske muligens snart til Spania, Barcelona. Jeg har tidligere i år deltatt aktivt på Grandiosa-SAS sin konkuranse og har i denne sammenheng vunnet 3 ganger.

Jeg er villig til og selge flybilletter for 2/3 av den orginale prisen til SAS, eller ved større summer, 50% av prisen til sas.

Jeg har 60,000 og bruke, og er meget interisert i og bli kvitt dette så fort som mulig.

Det er desverre kun jeg som kan bestille flybillettene, men jeg kan bestille i hvilket som helst navn jeg finner passende. Vist du er interisert i og få billige flybilletter, så ikke nøl med og ta kontakt.

Flybilletter kan bestilles ett år fram i tid, og man kan reise til alle destinasjoner nevnt på http://sas.no/reise utenom destinasjonene som er nevnt til "Widerø"

For dere som har planer til sommeren eller vet når dere skal reise og har enda ikke bestilt, så er dette en ypperlig mulighet for dere og få samme billetter til en ufattelig lav pris.

Takk,
Freddy
 

Freddy

Medlem
Du kan bestille SAS sin maks reisetid, det vil si ett år fram i tid fra den dagen du bestiller.

Dette er 3 gavekort på 20,000 hver. Er villig til og selge ett gavekort for 12,000. Hele gavekortet må brukes på en og samme tid, men man kan bestille flere reiser og til flere personer, men hele summen må brukes i samme bestilling.
 
Topp