Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger annonseplass på Y-Hvordan

Hakasu

Medlem
I lengre tid har jeg kun benyttet meg av AdSense på nettsiden min Y-Hvordan, men nå tenkte jeg at jeg godt kunne selge plassene til noen på forumet om det skulle være interesse for det.

Jeg har 4 annonseplasser til salgs, én over artiklene til 2 500kr per mnd (max 700 x 90 px), og 3 i menyen på høyresiden til 400kr per mnd (max 250 x 150 px). Se for øvrig dette bildet for mer informasjon.

Besøkene på nettsiden ligger på rundt 9 000 unike besøk per mnd, med ca. 90 % nye besøk (så her vil annonsene vises til mange forskjellige). Ca. 85 % av alle besøkende kommer fra organiske søk, og resten kommer stort sett fra relevante forumlinker, Facebook og lignende. Tallene er beregnet ved å ta gjennomsnittet av de siste 6 mnd.

Antall besøk på siden er ganske jevn, og jeg forventer rundt 5 % økning hver måned fremover (pga. nye artikler som publiseres osv). Men det kan jeg selvfølgelig ikke garantere.

Jeg ønsker avtaler på minst 3mnd, og maksimum 12mnd. Om det er ønskelig kan kjøpere ha flere bannere, så kan jeg sette den til å laste et tilfeldig banner.

Alle priser er uten MVA (er ikke MVA-registrert ennå), men jeg er heller ikke så langt unna, så hvis noen kjøper for en lang periode er det mulig jeg må legge det på.

Om noen har spørsmål eller er interessert så tar jeg helst imot dette på PM.
 
Topp