Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger affiliate-nettside med inntjening (digitale tjenester)

erikh

New Member
Hei alle,

Jeg heter Erik og jeg er dansk-norsk affiliate marketer. Jeg introduserer meg fordi jeg er ny her og tenker det kunne være greit å forklare litt om meg, nå hvor vi skal kjøpe og selge. Jeg har drevet med affiliate i 10+ år, mest i Danmark. Jeg har solgt en hel del sider og er vant med dette. Hjelper gjerne både nybegynnere og erfarne med prosess og rådgivning i forbindelse med evt kjøp.

Nå vil jeg gjerne selge et lite, men meget lovende affiliate nettsted innenfor "digital tjenester", som har tjent 1500 NOK siden November 2023. Siden har allerede nå veldig gode rankings i Google og konkurransen er liten. Min vurdering er at siden vil tjene 10-20x i samme tidsperiode dette året, da verdien pr. bruker er skyhøy og siden nå har plasert seg inn i Google.

Tekst er skrevet av mennesker, ingen KI og design er Wordpress/GeneratePress, med custom logo og custom illustrasjoner. En del timer er gått med indsamling og kuratering av data, som ingen andre nettsteder har. Dette er givet også forklaringen på at Google liker sitet. Domenenavnet er meget brandable og har lenker fra tidligere bruk. Vil ikke dele url for ikke å skape konkurrense for kjøper. Dette er et nettsted som representerer 10+ års "best practise" fra min side.

Jeg selger fordi jeg planlegger å selge mine nettsteder og studere utvikling i stedet.

Kjøp-nå pris er 20.000 NOK.

Jeg kan kontaktes på mail@erikhamre.dk. Vær snill å skrive spørgsmål på e-post.

vh,

Erik
 
Topp