Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger 4 artikler om kredittkort

Hakasu

Medlem
I dag bestemte jeg meg for å prøve meg på å skrive noen kredittkortartikler som jeg kunne selge, og sitter nå med fire artikler som er til salgs. Jeg har egentlig aldri skrevet noe som jeg har solgt tidligere, men har fått publisert noen spillartikler tidligere som f.eks denne. Ettersom jeg ikke har noen referanser til tidligere, relevant arbeid er jeg villig til å sende over en liten "smakebit" av artikkelen til eventuelle interesserte. Jeg forbeholder meg retten til å kun sende over dette til brukere med en del poster/brukere jeg stoler på. Om jeg sender over en del av teksten er dette selvfølgelig kun for å lese og så gjøre opp en mening om man vil kjøpe, ikke for å publisere noen steder.

Alle artiklene er skrevet av meg fra bunnen av, og er som følger:

Artikkel #1: Bruk av kredittkort på internett. Her skriver jeg litt om bruk av kredittkort på internett, trygg handel med kredittkort og hvorfor det lønner seg å bruke kredittkortet fremfor et vanlig debetkort. 594 ord.

Artikkel #2: Smart bruk av kredittkort. Her tar jeg for meg hvordan det er lurt å bruke kredittkortet sitt, med noen enkle råd for å unngå å måtte betale noe. 521 ord.

Artikkel #3: 6 myter om kredittkort. Ja, her tar jeg for meg 6 myter ved bruk av kredittkort og motbeviser dem. 700 ord.

Artikkel #4: Kan jeg få et kredittkort? I denne artikkelen skriver jeg litt om kriteriene for å få et eget kredittkort. 469 ord.

Prisen jeg tenkte å ta var 100kr per for artikkel 1, 2 og 4, og 150kr for artikkel 3. Kan også selge dem samlet for 400kr.

Ta kontakt på PM om du er interessert ;)
 

Bjørn

Domenespekulant
Jepp, forbaska typisk! Er så utrolig typisk at typisk ikke er blitt suspendert fra WF før han fikk lagt inn bud.. typisk taktikk av typisk ;-)
 

metallian

Medlem
Til de prisene kan du skrive til krampa tar deg, ihvertfall innenfor det temaet... :)

Skriver du på oppdrag om andre temaer, hvilke temaer er du komfortabel med?
Er interessert i spillartikler f.eks...
 

Hakasu

Medlem
Jepp, jeg har allerede fått en del forespørsler om oppdrag på PM, så nå har jeg nok å gjøre fremover. Jeg kan gjerne skrive om andre temaer også, men da må du stille deg bakerst i køen. Hvis det er noen konkrete temaer du er ute etter kan du jo sende en PM, så tar vi det derfra.

Angående pris så vil jeg heller ligge lavt i starten frem til jeg har nok referanser å vise til. Kanskje jeg må sette de opp noen hakk når jeg er mer etablert ;)
 

pleb

Medlem
For en uke siden sto det mellom å selge rundt 20 egenproduserte artikler om kredittkort & forbrukslån eller utvikle noe selv.

Med tanke på at gjennomsnittslengden lå på 500 ord, så innser jeg her at jeg kanskje satt på en gullgruve. Frem til jeg satt opp siden min og ødela alt med n00b-SEO. ;)
 
Topp