Hakasu
Medlem
Nå har jeg skrevet 4 artikler om bruk av kredittkort i jula, og disse selger jeg nå samlet.
Artiklene er på 500-700 ord hver. Til sammen (med titler) er artiklene på 2478 ord.
Titlene på artiklene er som følger:
Derfor bør man ta noe av juleshoppinga med kredittkort
Slik går du frem for å kjøpe julegaver på kredittkort
Fire grunner til å betale med kredittkort i jula
Slik handler du julegaver med kredittkort på en smart måte
Så det er altså stort sett artikler som tar for seg det å bruke kredittkort til julehandelen.
Pris: 500 NOK
Så her får man mange ord for pengene
Her er det førstemann til mølla som får artiklene. Vennligst send en PM om du vil ha dem, og inkluder hvilket navn/firma jeg skal skrive fakturaen til, samt en e-post jeg kan sende dem til. Hvis ikke annet ønskes sender jeg dem som et .docx-vedlegg.
Om det er noen spørsmål angående artiklene er det bare å sende en PM eller spørre her i tråden. Hvis ønskelig kan jeg sende noen referanser på tidligere artikler på PM.
Artiklene er på 500-700 ord hver. Til sammen (med titler) er artiklene på 2478 ord.
Titlene på artiklene er som følger:
Derfor bør man ta noe av juleshoppinga med kredittkort
Slik går du frem for å kjøpe julegaver på kredittkort
Fire grunner til å betale med kredittkort i jula
Slik handler du julegaver med kredittkort på en smart måte
Så det er altså stort sett artikler som tar for seg det å bruke kredittkort til julehandelen.
Pris: 500 NOK
Så her får man mange ord for pengene
Her er det førstemann til mølla som får artiklene. Vennligst send en PM om du vil ha dem, og inkluder hvilket navn/firma jeg skal skrive fakturaen til, samt en e-post jeg kan sende dem til. Hvis ikke annet ønskes sender jeg dem som et .docx-vedlegg.
Om det er noen spørsmål angående artiklene er det bare å sende en PM eller spørre her i tråden. Hvis ønskelig kan jeg sende noen referanser på tidligere artikler på PM.