Selge varer til butikkjeder

Noen her som har erfaring med sånt? Jeg her fullstendig grønn på området, men tenkte som så at det jo må være en gullgruve om det lar seg gjøre.
Vil tro de fleste kjedene får tak i varene sjøl, men det må da finnes muligheter?

picxx

WF 09
Har vaert oppe paa forumet tidligere.
Er det ikke en slags organisasjon man maa gaa via om man skal kontakte stoerre kjeder m.t.p. salg da?

picxx

WF 09
Å, beklager. Da skal jeg bruke søkefunksjonen. :)

Neida, ikke noe "fy-fy og greier"
Sier bare at jeg husker det har vaert oppe til diskusjon tidligere, saa faar du ikke noen gode svar her kan du kanskje soeke etter det.
Soekefunksjonene er et hjelpemiddel, ikke en noedvendighet.

Msites Ltd

Livsnyter
Å selge varer til butikkjeder kan være både god og dårlig butikk. Nå er det litt avhengig av både hva du tenker på av produkter, og en del andre faktorer.

Hvis du tenker et enkelt produkt her tror jeg nok du kommer til kort om det ikke er ekstremt inn i tiden og unikt. Det er litt av et system som skal settes i gang for å få et produkt inn i systemer, butikker etc.

Har du muligheten til å selge dette via nett tror jeg nok jeg ville satset på det ;-)

@ picxx: Nei, tok det ikke sånn heller, men prøver å erte på meg folk i litt mindre grad enn jeg har greid å gjøre frem til nå, med alle mine merkelige spørsmål. Hehe.

Kunne ikke finne noe når jeg søkte. Du husker ikke tilfeldigvis hva tråden(e) het?

@ Msites Ltd: Noe sted jeg kan lese mer om dette?

Sist redigert:
Topp