God kveld!
Jeg har laget et websystemfor noen, og jeg har planer om å selge de alle rettigheter. Hvor mye kan jeg ta for det?
Kunden er et firma, noe mer enn det ønsker jeg ikke å si om de. Jeg har ingen firma, og er heller ikke registrert som frilans. Men jeg har en vaskejobb hos de, og når jeg hjelper de med andre ting, så går det på frikortet mitt det også. (Fikse en pc f.eks)
websystem'et er laget for å registrere salg, for å så lage faktura i PDF format.
Det er to brukernivåer; Administrator og Forhandler.
Forhandler:
- Registrere salg
- Vise salg
- Provisjonsoversikt
- Fakturering
Administrator:
- Opprette forhandler
- Endre forhandler
- Vise forhandler
- Slette forhandler
- Registrere salg
- Vise salg
- Endre salg
- Endre status på salg (Godkjent/avslått/venter/Feil), sånn at det dukker opp på riktig sted i provisjonsoversikten.
- Slette salg
- Eksportere salg (Til Excel eller PDF)
- Endre lønn/provisjoner
Alle:
- Endre kontaktinformasjon
- Endre passord
- Endre epost
- Registreringsside for forhandlere
Det er også litt ekstra som f.eks "nyttige linker".
Siden er designet og utviklet av meg.
Jeg har en timepris på ca 100 kroner, og har jobbet i rundt 40 timer. Jeg bruker PHP, HTML, CSS og MySQL.
Planleggingen går ikke inn under de timene, da jeg fikk en brosjyre med krav som de hadde.
Spør hvis dere trenger mer info
//Fulloggal
Jeg har laget et websystemfor noen, og jeg har planer om å selge de alle rettigheter. Hvor mye kan jeg ta for det?
Kunden er et firma, noe mer enn det ønsker jeg ikke å si om de. Jeg har ingen firma, og er heller ikke registrert som frilans. Men jeg har en vaskejobb hos de, og når jeg hjelper de med andre ting, så går det på frikortet mitt det også. (Fikse en pc f.eks)
websystem'et er laget for å registrere salg, for å så lage faktura i PDF format.
Det er to brukernivåer; Administrator og Forhandler.
Forhandler:
- Registrere salg
- Vise salg
- Provisjonsoversikt
- Fakturering
Administrator:
- Opprette forhandler
- Endre forhandler
- Vise forhandler
- Slette forhandler
- Registrere salg
- Vise salg
- Endre salg
- Endre status på salg (Godkjent/avslått/venter/Feil), sånn at det dukker opp på riktig sted i provisjonsoversikten.
- Slette salg
- Eksportere salg (Til Excel eller PDF)
- Endre lønn/provisjoner
Alle:
- Endre kontaktinformasjon
- Endre passord
- Endre epost
- Registreringsside for forhandlere
Det er også litt ekstra som f.eks "nyttige linker".
Siden er designet og utviklet av meg.
Jeg har en timepris på ca 100 kroner, og har jobbet i rundt 40 timer. Jeg bruker PHP, HTML, CSS og MySQL.
Planleggingen går ikke inn under de timene, da jeg fikk en brosjyre med krav som de hadde.
Spør hvis dere trenger mer info
//Fulloggal