Sdwebhotell.no erfaringer?

Rajohan

Medlem
Hei noen som har erfaringer med SDWebhotell - Kundeweb så veldig billig ut.

Skal kjøpe nytt webhotell da one.com kun støtter ett domene å jeg har flere jeg vil bruke på samme server. Vil helst ha fri bruk av trafikk som one.com tilbyr da jeg håper på å få opp en side som kan generere endel trafikk snart å vil da helst slippe å tenke på dette. Ser sdwebhotell gir 100gb å det burde holde i massevis.

Noen som har tips til andre firmaer å vudere?

Domene skal jeg ha hos domeneshop.

Ole Avranden

utvandret
Jeg har ingen kjennskap til SDwebhotell, men på generell basis vil jeg si at du ikke bør se så mye på prisen. Se heller på kvaliteten.
Om webhotellet koster 10, 20 eller 50 kroner i måneden bør ikke være en faktor da det uansett er småpenger.

Travellingman

Nettgrunder
Enig med Ole, har heller ikke hørt om dette webhotellet før. Hvorfor ikke velge et av de som får gode skussmål her på forumet?

Og one.com da mann, huff huff :p Kom deg vekk derfra ;)

Rajohan

Medlem
Hehe skal bort fra one.com nå. Har fungert greit på en liten "privat" nettside. Men når man ikke kan ha flere domener på samme server osv blir det for dumt.

Endte på pro pakka til host1.no :)

Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Vil helst ha fri bruk av trafikk som one.com tilbyr da jeg håper på å få opp en side som kan generere endel trafikk snart å vil da helst slippe å tenke på dette. Ser sdwebhotell gir 100gb å det burde holde i massevis.

Anbefaler på det sterkeste å gjøre det der i motsatt rekkefølge:

Lag nettsiden først, se om trafikken kommer, oppgrader deretter evt webhotell.

Erlend

Medlem
Har ingen erfaringer med denne leverandøren, men vil tro at det er bedre å velge en kjent aktør. Da er du ihvertfall sikret god kundeservice, som for eksempel hos Host1.

Topp