Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sannheten om blondinbella ?

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hun skal jo etter det jeg har fått med meg fått ganske så store besøkstall (kan jo nesten ikke forvente mindre med alt PR hun har fått).

Men det stemmer nok det du sier der, det var jo store uenigheter mellom henne og de som hostet bloggen hennes (blogg.se ?)
 

zapotek

Medlem
Høres helt vilt ut at hun skulle tjene bare 6k i måneden. Enten er opplysningene feil, eller så er hun grundig lurt av de som drifter bloggen hennes. Med 30-40k unike pr dag på en svensk- eller norskspråklig blogg pr dag er det lett å tjene stoooore penger. Bare med en enkelt Adsenseblokk pr blogginnlegg ville hun tjent det mangedobbelte av dette.
 

Knut

Medlem
Med en revisor til far og 4 egne selskaper så er det vel en mulighet for at det finnes mere penger enn de 6000,-
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ettersom hun blogger om mote og klær kan alt hun kjøper som er relatert til det deklareres som kostnad (og utenom ny mobil en gang ibland er det vel alt hun kjøper). Hvis du omsetter 300k, men bruker 290k på å kjøpe inn klær m.m., så er det litt skat, og da har du 6k igjen.
 

kongen

kongemedlem
Tror nok hun tjener mer enn 6000 kroner i måneden med 30000 lesere...

Dette er vel heller resultatet av at en fjottjournalist skal bringe lesere til avisen han jobber i med en ûbershocking-must-read-artikkel for å få opp leserantallet slik at de kan opprettholde prisene på annonsene i nettavisen.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvis du omsetter 300k, men bruker 290k på å kjøpe inn klær m.m., så er det litt skat, og da har du 6k igjen.

Jeg reagerte først og fremst på dette med utgifter. Hun hadde omsatt for en 450.000. Utgifter var sånn 340.000.... Til hva??? Er server så jævla dyrt i Sverige? Koster domener 50.000 kr i året?? Hva faen..?

Men det er jo selvsagt shoppingen som er utgiften.. Og ærlig talt. Jeg håper virkelig ikke at noen i Afrika ser hva våre kjøtthuer av noen tenåringer bruker energien sin på.. Jeg mener.. Shoppe for en kvart million!!

Halloooo..
 
Topp