Samme theme på flere nettsider

Erlend

Medlem
Jeg har startet en ny nettside innen reisenisjen hvor jeg bruker samme temaet som jeg allerede bruker på www.spaniareise.com. Planlegger også å starte enda en ny reiseside, og kommer da til å benytte det samme temaet (Sahifa).
Totalt vil jeg da ha 4 nettsider med det samme temaet. De 4 nettsidene handler om forskjellige land/reisemål.

Vil det være noen ulemper med å benytte samme tema på alle nettsidene? Fordelen er jo at jeg allerede har oversettelsen av temaet, og slipper å oversette et nytt tema for hver nettside.

Erlend

Medlem
I forhold til oppdateringer av themet, så er vel Themeforest sikkert til å stole på?
Jeg regner ikke med at folk flest tenker over at to nettsider ser lik ut, og er det isåfall et minus?

zapotek

Medlem
Ingen problemer å kjøre samme theme på flere nettsteder nei. Vil heller si at det er en fordel, da du kjenner themet "ut og inn".

Litt off topic: Themes som må oppdateres er en uting!

metallian

Medlem
Kjører samme theme på mine 4 "hovedsider", det har jeg gjort sidne jeg startet de. Byttet til et kjøpetheme i vår, og er veldig fornøyd. Man får definitivt "stordriftsfordeler" med å ha samme theme på flere sider!

Topp